پیشکسوت هنر و ادبیات خراسان درگذشت + علت فوت انتشار فراخوان هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند + جزئیات انتشار قطعه متفاوت محمد معتمدی به نام «و ناگهان» پژمان بازغی مجری «با انرژی» شد «شبگرد»، «عینک قرمز» و «زعفرانیه کوچه ۱۴» اکران می‌شوند تکراری نمی‌شوم... | نگاهی به نقش‌آفرینی‌های رضا کیانیان، بازیگر مشهدی، به‌مناسبت زادروزش انتخابات هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های نمایشی خراسان‌رضوی بالاخره برگزار می‌شود فلسطین، فصلی جدا در ادبیات مقاومت واکنش تهیه‌کننده «بسته پیشنهادی» به تعطیلی برنامه خراسان، خاستگاه شعر مقاومت | درباره کتاب «شعر مقاومت خراسان» که به تازگی چاپ شده است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ معرفی برگزیدگان سوگواره‌های عاشورایی «هیأت» + اسامی برنامه زنده «من غدیری ام» روی موج رادیو + زمان پخش «حمید جبلی» در تدارک یک سریال برای کودکان محسن تنابنده با «روزی روزگاری آبادان» در راه سینما سقوط «ایان مک‌کلن» از صحنه نمایش
سرخط خبرها

 حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی»

  • کد خبر: ۲۳۳۷۶۲
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
 حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی»
چهره‌های مطرح سینما و هنر ایران برای ارزیابی و داوری آثار، به نخستین جشنواره فیلم و عکس «با انرژی» پیوستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نخستین جشنواره فیلم و عکس «با انرژی» که با دبیری حمید خانی از ۲۷ تا ۲۸ مرداد در تهران برگزار می‌شود، هیات داوران ۲ بخش فیلم و عکس خود را معرفی کرد.

 حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی»

با حکم دبیر جشنواره، مهدی آشنا عکاس با سابقه سینما و تئاتر به عنوان رئیس هیأت داوران این دوره از جشنواره منصوب شد.

در بخش فیلم نخستین جشنواره فیلم و عکس «با انرژی»، حسن معجونی، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، هدی زین‌العابدین و هوتن شکیبا از چهره‌های سینمای ایران کار ارزیابی و داوری آثار متقاضی حضور در این بخش از جشنواره را بر عهده گرفتند.

در بخش عکس جشنواره نیز کار ارزیابی و داوری آثار برعهده حمید جبلی، سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، فرهاد آئیش و مهدی پاکدل از هنرمندان سینما و هنر ایران است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس «با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیأت داوران ارزیابی می‌شوند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این جشنواره تلاش دارد بستری برای رقابت سالم و کشف استعدادهای جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، دریافت آثار از ۲۸ خرداد آغاز می‌شود و هنرمندان عکاس و فیلم‌ساز از سراسر کشور می‌توانند از این تاریخ، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

جزییات بیشتر درباره نحوه ارسال آثار متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->